4 sie 2023

TO WCALE NIE KONIEC ❤️

Drodzy, 

Ta platforma (jak i fanfiction.net) kompletnie nie wspiera twórców. Publikowanie postów jest utrudnione, ale też nie widzę ruchu na stronie, w związku z tym rezygnuje z kontynuowania współpracy z bloggerem. Mam nadzieję, że wy wszyscy którzy jeszcze korzystacie z tego serwisu zrozumiecie mnie i wspólnie będziemy kontynuować przygodę Harry'ego i Toma na wattpadzie lub na AO3. 

Z mojej strony pozostaje tylko zaprosić Tutaj lub tutaj ❤️ 
 
Do zobaczenia 🌈🌈🌈

5 komentarzy:

  1. Hejeczka, hejeczka,
    ech wattpad no cóż nie lubię bywać ma tam serwisie, jakaś awersja... czy coś... ewentualnie czytać i tu komentować mi zostaje... ale no i fanfiction o ile będą pojawią się tam te rozdziały... choć całkiem możliwe że to jednak będzie dopiero we wrześniu zacznę...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ff na bieżąco publikuje poprawione rozdziały. Z pewnością za niedługo będą pojawiać się aktualne <3

      Usuń
  2. Hejeczka,
    kochana, kochana przychodzę tutaj do ciebie z takim to zapytaniem, bo jeszcze kilka dni temu zaglądałam na fanfiction i czytam powoli, a teraz w weekend miałam więcej czasu i... no właśnie... opowiadania nie znajduje...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, zrezygnowałam z publikowania na ff, bo po statystykach widziałam, że na stronie kompletnie nie ma ruchu 😥 Dosłownie widzialam w statystykach zera. Przerzuciłam się na ao3, link wstawiłam w treści posta. Dziękuję, że śledzisz opowiadanie ❤️

    OdpowiedzUsuń